Tuesday, September 8, 2009

AKTIVITI AKU

Hari sabtu lepas aku pi shopping barang untuk anak..bnyk gak la aku melabur kt tokey-tokey kedai tu..tapi baju raya dia tak beli lagi, aku beli barang lain dlu. Banyak lg yang tak beli tapi poket dah kering..waaaa....

Semalam hari isnin cuti sempena Nuzul Al-Quran. Aktiviti aku padat sikit, biasa aktiviti todo..hehehe..Aku, isteri n abang ipor sponsor makan untuk berbuka kt masjid jadi aku kena la tolong apa yang patut.

Pagi aku pi masjid tolong abah (pak mertua) aku masak tapi aku cume tolong potong bawang jerr n wat apa-apa yang patut. Lepas solat zuhur aku tolong abang ipaq aku plak wat kebab, aku tolong bakar daging..penat wooo...panas lagi..

Siap goreng daging kebab kena tidokan anak plak pasal mama dia kata dia tak nak tido. Aku kene la guna kepakaran aku untuk tidokan anak.. sekejap je aku buai terus lena..nak ayah dia jugak yg tidorkan. Anak ayah la katakan..aku pun tido sekali la..letih..


Lepas solat asar aku bagi anak makan (dah jaga) sebab mama dia ada keje kt dapur. Siap bagi makan anak aku tolong bakar ayam plak..panas woooo..baju bau asap lagi..pastu terus pi mandi bersiap nak pi masjid utk berbuka. Satu keluarga pi...walaupun aku penat sikit tapi seronok.

Semoga di bulan Ramadhan ini membawa keberkatan pada kita semua. Amin..

6 comments:

  1. wah bz nyer abang dr.todak kiter :)

    tapi tetap superb..semua leh handle ^_^

    ReplyDelete
  2. bagus..todak dahulukn baju anak2 dlu.dia org mesti beraye sakan tahun ni.
    walaupun bz tapi pandai uruskn masa akan jadi senang kn. :)

    ReplyDelete
  3. Wanita Itu
    yo la superb, smalam demam..hadoi

    Lanz
    btoi..24jam sehari yg Allah S.W.T bg kt kita tu dh cukup..jgn kata tak ada masa

    ReplyDelete
  4. bersedekah dalam bulan ramadhan ni amatlah mulia..jangan lupa kepada orang yang kurang bernasib baik..

    ReplyDelete
  5. Kelambuharimau
    sama-sama kita melakukan amaljariah

    MediaCyber
    Salam pkenalan

    ReplyDelete